Klachten en bezwaar

Onze organisatie is erop gericht om de leerling, student en deelnemer zo goed mogelijk onderwijs te geven. Daar staan wij voor en dat mag ook van ons verwacht worden. Toch kan het gebeuren dat iemand niet tevreden is of suggesties heeft over hoe het beter zou kunnen. Dat horen wij natuurlijk graag.

  • Wilt u een klacht melden? Meld uw klacht via het Klachtenformulier.
    Na het openen van bovenstaande hyperlink wordt gevraagd inloggegevens in te vullen – welke dat zijn staan ook op het scherm vermeld. Deze inloggegevens zijn alleen nodig om het klachtenformulier te openen. Uw privacy loopt hiermee geen gevaar. Wij zorgen uiteraard ervoor dat de informatie, die u via het formulier aan ons geeft, vertrouwelijk wordt behandeld.
  • Bent u ergens niet tevreden over of heeft u ideeën ter verbetering? Neem dan contact op met de teamleider of directeur.

De klachtenregeling is op te vragen bij Klachtenbeheer via klachtenbeheer@zone.college of 088-2620700.